Khamis, 25 September 2014

KOLAGEN VS CANCER? :)

Apabila bercerita tentang kolagen, Apa yang Umi utamakan dahulu?

1- sumbernya
2- kesan terhadap badan kita
3- harga berpatutan tak dengan kesan dan teknologinya

Kini terdapat pelbagai kolagen di pasaran. kadang-kadang jeles juga tengok model-model yang cantik-cantik pakai kolagen tu. tapi memang asalnya sebelum berkolagen depa dah cantik. hihi.. macamana pula yang berjerawat manja-manja seperti UMI ni? takut juga kesan jangka masa panjang.

sebelum bersama Shaklee Collagen Powder ni, Umi tidak pernah mencuba mana-mana lagi produk kolagen. Sebab diri ini amat daif.. hihihi.. tidak pernah study pun cara-cara nak hilangkan jerawat dan parut jerawat. tapi ibu Umi rajin mencuba kolagen jenama lain. perbezaan sangat ketara dari segi kadar larutan kolagen. Shaklee Collagen Powder sangat-sangat cepat melarut dalam air manakala kolagen dari jenama lain sangat manis, berserdak melekat digigi dan yg paling ketara bila kita kacau dan minum masih tertinggal baki-baki kolagen dalam cawan. apabila kolagen tidak mudah menyerap ke dalam air, maka ia akan berkumpul dalam badan dan boleh menjadi penyebab KANSER!

  • Struktuk Shaklee Collagen Powder sangat halus! itulah sebab utama Umi bersama Shaklee Collagen Powder. Lihat hasil kolagen selama 1 bulan. makan masa bagi kulit Umi yang berparut ini :)





*video credit : Puteri Rahayu
  • Dihasilkan dari sisik ikan Red Snipper yang sangat tinggi kolagen serta kadar elastik yang sangat tinggi. Bermaksud sebarang halangan semasa melarut kolagen dalam badan tidak akan musnah kerana kadar elastik yang sangat tinggi






  • Komposisi kolagen ikan tersebut paling dekat dengan sel kulit manusia maka ia akan mempercepatkan kadar pemulihan dan perawatan

  • Harga Shaklee Collagen Powder juga mampu beli. Bersesuaian dengan teknologi dan keberkesannya.


Sementara Promosi beli 6 percuma 1 berakhir pada hujung Bulan September 2014, dapatkan sekotak, 2 kotak, 7 kotak dan betkotak-kotak menjadi milik anda. 

Sihat dengan natural product
cantik dengan natural product
bisnes dengan natural product

Hazura Zubir
SID934808
019-3800363
Facebook: hazura Zubir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan